השמדת מידע מגנטי וגריסת דיסקים קשיחים

מכשירים אלקטרוניים ישנים עלולים להיות מקור לדליפה של המידע השמור בהם והגעתו לגורמים מחוץ לארגון. המידע הסודי יכול להישמר ברכיבי זיכרון שונים, כגון דיסקים קשיחים ורכיבים אלקטרוניים או בסמלים מסחריים הטבועים בגוף המכשירים ורכיביהם.

לחברות ולארגונים חשוב לוודא ששותף המיחזור ישמור על המידע שלהם שלא יזלוג, ולצד זאת ישמור גם על ערך המותג ולא ייתן שמוצרי החברה ימצאו דרכם לשחקנים לא מורשים. חברת מיחזור טובה לא רק תבצע גריסת מדיה מגנטית במקרה הצורך, אלא גם תוודא שמוצרי ורכיבי הארגון לא יושלכו ברשות הרבים ויטופלו באופן לא סביבתי אשר יחשוף את הארגון בעל כורחו לפגיעה קשה במותג שלו (BRAND).

אנו ב-AllRecycling בודקים מול כל ארגון אם יש בתמהיל הציוד המועבר למיחזור חלפים המכילים מידע רגיש. אם כן, אנו דואגים להעביר כל מוצר המוגדר ״רגיש״ על ידי הארגון לטיפול ולהשמדת מידע מידיים, ללא כל שיהוי ודיחוי מרגע הגעתו למפעל. בין היתר, אנו מבצעים גריסת דיסקים קשיחים וגריסת מדיה מגנטית אחרת ודואגים להשמדת המידע. התוצר הסופי שאנו מתחייבים לו הוא השמדת מדיה מגנטית מלאה באופן שלא מזיק לסביבה.

הזמן הדרוש להשלמת המיחזור הוא קצר ביותר ואורך כ-48 שעות לכל היותר. התהליך כולל בין היתר גריסת דיסקים קשיחים, גריסת מדיה מגנטית אחרת והשמדת מידע נוספת לפי צורך. בתהליך המיחזור שלנו המוצרים נגרסים במגרסות הנחשבות למתקדמות בעולם והן מבצעות השמדת מידע על דרך גריסה למילימטרים בודדים. לאחר מכן המתכות מופרדות באופן אוטומטי לסוגיהן ועוברות למחזור בהתאם לחוק.

הודות לניסיוננו הרב במתן שירות לתעשיות ביטחוניות ולצבאיות, למשרדי ממשלה, לבנקים, לחברות הייטק ועוד, אנו מודעים לצרכים ולדרישות של לקוחותינו בתחומי ביטחון המידע. על סמך ההיכרות אנו מבטיחים לכם 100% ביטחון למידע ו/או למוצר שלכם. ללקוחות הזקוקים להיקף נרחב של גריסת דיסקים קשיחים או גריסת מדיה מגנטית אחרת, אנו פועלים להתאים את התהליך המוקפד לפי צורכיהם כך שתובטח להם השמדת מידע מלאה.

גריסת דיסקים קשיחים

הדרך הבטוחה להשמדת מידע רגיש בדיסקים קשיחים היא באמצעות גריסת דיסקים קשיחים. בעידן הטכנולוגי המתקדם שאנו נמצאים בו מידע לא נעלם בקלות. לעתים, גם אחרי פרמוט הדיסק גורמים מסוימים יידעו לבצע שחזור שלו. לכן גריסת דיסקים קשיחים היא לא מותרות כאשר רוצים להבטיח שמידע רגיש לא ידלוף. גריסת דיסקים קשיחים מבטיחה שקט נפשי ושמירה על סודות הארגון באחריות וודאות גמורה.

השמדת מדיה מגנטית

מידע רגיש לא חייב להימצא על דיסקים קשיחים. הוא יכול להישמר על כוננים נייחים וניידים, על קלטות גיבוי, על דיסקים רגילים, על דיסק און קי ועוד. כיום קיימות שיטות מגוונות להשמדת מדיה מגנטית, ביניהן שיטות שמשמידות את המדיה באופן פיזי ושיטות שמשתמשות בתוכנות כדי למחוק את הנתונים השמורים במדיה.
חברתנו מבצעת השמדת מדיה מגנטית בשתי השיטות: גריסת מדיה מגנטית באמצעות מגרסה והשמדת מידע באמצעות תוכנה מיוחדת בשם Blancco. תוכנה זו למעשה 'דורסת' את הנתונים באמצעות רצף אקראי של אפסים ואחדים‏‏.
איך תדעו מה האפשרות העדיפה עבורכם? ככלל, חשוב לדעת שהשמדה פיזית (באמצעות גריסה) מתאימה לכמויות קטנות יחסית של ציוד, ואילו השמדת מידע דיגיטלית (באמצעות תוכנה) מתאימה לכל היקף של נתונים, אולם תהיה יקרה יותר מהגריסה בשל השימוש בציוד טכנולוגי ייחודי.

גריסת מדיה מגנטית

השמדת מדיה מגנטית באמצעות מגרסה נחשבת לשיטה אמינה במיוחד להעלמת מידע.
גריסת מדיה מגנטית נעשית ב- AllRecycling באמצעות מגרסות מתקדמות אשר הופכות את המוצר ה'רגיש' לחלקיקים קטנים.

השמדת מידע

חשוב להבין שלאחר ביצוע השמדת מדיה מגנטית בכל אחת מהשיטות שבהן אנו משתמשים – גריסה או השמדת נתונים באמצעות תוכנת Blancco, אין אפשרות לשחזור המידע. זה היתרון הגדול בשיטה שלנו. חשוב שטרם ההחלטה על השמדת מדיה מגנטית חברתכם תוודא שאין לה שום צורך במידע יותר, לא בהווה ולא בעתיד.
הטיפול בחברתנו לא מסתיים בהשמדת מדיה מגנטית. לאחר הגריסה אנו נמיין את החלקיקים הגרוסים ונעביר אותם למחזור כחוק. לאחר שלב זה תקבלו מאיתנו תעודת השמדה על פי חוק או אישור מיחזור ותוכלו להיות שקטים ורגועים בידיעה שבוצעה השמדת מידע מלאה בלי לגרום נזק לסביבה.


כל הסיבות לבחור ב-All Recycling:

All Recycling הינה חברת מיחזור המובילה והמתקדמת ביותר בישראל, ובמזרח התיכון, למיחזור פסולת אלקטרונית וחשמלית מאז שנת 2013.
טכנולוגיות חדשניות, מומחים בעלי ניסיון רחב ומוכח, היקף ארצי של פעילות מאפשרים לנו לסייע ללקוחותינו לנהל תהליכי טיפול מהירים אפקטיביים ובטוחים בפסולת IT בני קיימא. הדייקנות והאחריות של כל צוותי החברה מעניקות ללקוחותינו 100% ביטחון עסקי וושמירה על חוק המיחזור פסולת אלקטרונית ללא השקעה של זמן או מאמץ.

  • יתרונות סביבתיים

    יתרונות סביבתיים

    מיחזור בהיקף רחב ללא כל זיהום כלשהו לסביבה

    הצג עוד סגור plus icon
  • תהליך מבוקר, מתועד

    תהליך מבוקר, מתועד

    ניהול קפדני בכל השלבים ומתן אישורי מיחזור ותעודת השמדת מידע עפ"י החוק

    הצג עוד סגור plus icon
  • ניסיון

    ניסיון

    חברה וותיקה, עם יותר מ-1000 לקוחות מהגדולים במשק

    הצג עוד סגור plus icon
  • מוסמכי WEEE ו-ISO

    מוסמכי WEEE ו-ISO

    בעלי הסמכות WEEE, IS0-9001, ISO-14001, והיתרי עסק ורעלים. פעילות תחת תקן אירופאי CENELEC

    הצג עוד סגור plus icon
  • קו ייצור אוטומטי מתקדם

    קו ייצור אוטומטי מתקדם

    מיחזור בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ללא מיון מראש

    הצג עוד סגור plus icon
  • פרטיות וביטחון המידע

    פרטיות וביטחון המידע

    תהליכים קפדניים המבטיחים השמדה מלאה של מידע במכשירים

    הצג עוד סגור plus icon
  • מיון, חידוש ומיחזור

    מיון, חידוש ומיחזור

    כל תוצרי המיחזור חוזרים לשימוש כחומרי גלם לתעשייה

    הצג עוד סגור plus icon

תעודות והסמכות

שירות
ISO 9001
ISO 14001
blancco

לקוחות מובילים בוחרים All Recycling

הוט מובייל
משרד הביטחון
מפעל הפיס
ייס
חברת החשמל
אל על

בקשה לאיסוף פסולת אלקטרונית (לחברות וארגונים)

מלאו בקשה לאיסוף פסולת אלקטרונית (לחברות וארגונים), או חייגו 072-2605888

contact-form-bg-img
Loading...
דילוג לתוכן